Okanagan Valley - Reisverslag uit Peachland, Canada van Carin & Leo - WaarBenJij.nu Okanagan Valley - Reisverslag uit Peachland, Canada van Carin & Leo - WaarBenJij.nu

Okanagan Valley

Door: Carinenleo

Blijf op de hoogte en volg Carin & Leo

16 Mei 2012 | Canada, Peachland

Als we opstaan is het flink koud in de camper en ook buiten is het erg koud. Hier in Manning Park ligt dan ook nog op veel plaatsen dik de sneeuw. Na het ontbijt vertrekken we richting Okanagan Valley. Rond het Okanagan meer wordt veel fruit verbouwd en vooral veel druiven. Er zijn hier dan ook de nodige winery's............mmmmmmm. Onderweg zien we onder een groepje bomen een aantal herten liggen en als ik ze nader om een foto te nemen staan ze op en lopen weg maar ik heb ze toch nog kunnen fotograferen. In deze streek komen veel herten voor want ze staan regelmatig langs de weg. Op het dashboard in de camper brand sinds gisteren een lampje en ik maak me hier wel zorgen over. Met rijden merken we overigens niets gelukkig. Leo gaat toch maar eens met Fraserway bellen en we moeten naar de Ford garage. Aangezien we hier al langs gereden zijn moeten we dus terug.
Daar vertellen ze ons dat de auto een serieus probleem heeft en we mogen in de wachtruimte wachten tot ze erna gekeken hebben. We hebben deze vakantie geen geluk met vervoermiddelen. Gelukkig blijkt het achteraf maar een klein probleempje te zijn en 1,5 uur later zijn we weer op weg.
Het Okanagan meer is een geweldig groot meer, het is wel 270 km lang. We rijden vandaag aan de westkust omhoog tot aan Peachland en morgen aan de oostkust weer omlaag.
Omdat het inmiddels alweer laat in de middag is rijden we de camper de camping op die direct aan het meer ligt en wandelen we nog een klein stukje langs het water.

• 17 Mei 2012 - 05:04

Wil En Renate:

Dat ziet er geweldig uit allemaal!!!!
    Wij wensen jullie nog een hele fijne vakantie.
    Maar dat gaat zo te zien helemaal lukken.
    Groetjes Wil en Renate

• 17 Mei 2012 - 07:19

Mam.:

Wat een avontuur, beleven jullie met z'n tweetjes en wat een pracht van 'n natuur!!!!
    Geniet maar en veel plezier.
    Groetjes mam.

• 18 Mei 2012 - 07:28

Anny:

Hoi Carin en Leo, zo te lezen genieten jullie enorm van deze reis. Wij genieten tevens mee van de mooie foto s en et leuke reisverslag.