Terug naar het noorden, de Apennijnen - Reisverslag uit Barberino di Mugello, Italië van Carin & Leo - WaarBenJij.nu Terug naar het noorden, de Apennijnen - Reisverslag uit Barberino di Mugello, Italië van Carin & Leo - WaarBenJij.nu

Terug naar het noorden, de Apennijnen

Blijf op de hoogte en volg Carin & Leo

22 Augustus 2013 | Italië, Barberino di Mugello

Gisteren hebben we een nachtje in Florence gestaan maar aangezien we daar al eens geweest zijn, zijn we doorgereden naar Monte Di Fo in de Apennijnen.
We staan op een kleine camping met hoofdzakelijk Italiaanse gezinnen, oma en opa en nog 2 generaties erbij. Het is eigenlijk wel heel erg gezellig. We hebben vanavond in het restaurant gegeten en aangezien er Champions League op tv was zat het hele restaurant vol met fans......haha bij de eerste de beste goal voor Fiorentina zat de stemming er goed in.
Bij de buren is er vanavond dansen met life muziek dus we vervelen ons niet........ik krijg Leo niet zo ver om de dansvloer op te gaan........maar het is bijna net zo leuk om naar de Italiaanse stelletjes te kijken........leeftijd ongeveer 70+

• 23 Augustus 2013 - 09:32

Sjaak:

eigenlijk kun je niet vaak genoeg in Florence rondlopen, er is zoveel te zien, dat geldt voor heel Italië natuurlijk, maar de gezelligheid die jullie nu meemaken is natuurlijk top; het weer, de natuur, het eten en de mensen allemaal ingrediënten voor een fijne vakantie, zolang de vlam niet in de pan of in de struiken slaat
    geniet ervan
    groet
    Sjaak

• 24 Augustus 2013 - 14:42

Margot:

Jullie hebben al flink wat kilometers afgelegd. Mooie foto bijgevoegd. Veel campings in dat gebied zeker, maar zo'n kleine camping met mensen van daar is natuurlijk leuk voor de typische sfeer. Misschien een keertje samen naar de dansles, dan komt de rest vanzelf, haha. Geniet weer met lekker eten en leuke dorpjes bekijken . Groetjes Margot en Ruud

• 28 Augustus 2013 - 11:18

Anny:

Florence is prachtig maar dat weten jullie inmiddels.
    Mooie foto,s veel herken ik wel al is het allemaal een beetje vaag geworden.
    Gr Anny