Vancouver - Reisverslag uit Vancouver, Canada van Carin & Leo - WaarBenJij.nu Vancouver - Reisverslag uit Vancouver, Canada van Carin & Leo - WaarBenJij.nu

Vancouver

Door: Carinenleo

Blijf op de hoogte en volg Carin & Leo

13 Mei 2012 | Canada, Vancouver

13 mei 2012
Ik was vanmorgen al om 4 uur wakker, dit is dan de jetlag. Leo heeft nog een uurtje langer kunnen slapen en nadat we beiden wakker waren hebben we het reisverslag van gisteren geschreven. Toen we opstonden was het inmiddels 7 uur geweest en het zonnetje scheen al onze hotel kamer binnen en volgens het weerbericht zou het 20 graden worden, heerlijk dus. Redelijk uitgehongerd gaan we op zoek naar de eetzaal. Het continental breakfast voldeed aan onze verwachtingen. Koffie, sapjes en heel veel zoetigheden te over. Dit alles werd geserveerd op de "Amerikaanse manier", plastic wegwerpbestek, borden en bekers van karton.
Na het ontbijt op pad naar de capilano suspension bridge. Dit is een 137 meter lange hangbrug die 70 meter boven de canyon hangt. Hij was zeer indrukwekkend en bovendien was het moeilijk om op de brug foto's te maken want hij hangt niet stil en hoe meer mensen erover heen lopen hoe meer hij beweegt. We hebben ook nog een wandeling door het regenwoud gemaakt en daarna konden we nog naar de " cliffhanger" ook deze uitkijkpost hangt boven de canyon en heeft ook nog een glazen vloer.................heel erg fijn...........als je hoogtevrees hebt dan kun je hier maar beter niet op gaan staan.
Nadat we alles gezien hadden vertrokken we richting Stanley park, dit park bestaat uit een stuk ongerepte natuur, dat oorspronkelijk werd bewoond door inheemse Canadezen, namelijk de Musqueam en de Squamish indianen. Je ziet dan ook een aantal totempalen aan de rand van het park staan. Na wat geslenter door het park zijn we moe richting hotel vertrokken.

• 14 Mei 2012 - 06:25

Inge:

Het is heel leuk om jullie Canada-reis op deze manier te kunnen volgen.
    Ik kijk al uit naar jullie volgende verslag :-)

• 14 Mei 2012 - 09:49

Anneke En Hub:

Wat een schitterende natuur. Prachtige foto's !

Nog veel plezier, en goed weer.

• 14 Mei 2012 - 15:56

Anny:

Hoi wereldreizigers

Nu de eerste tres voorbij is, lijkt het jullie goed te gaan. Die brug dat was wat voor Jos het wordt hem nu al slecht bij het lezen ervan. Fijn dat jullie goed weer hebben, ook bij ons schijnt de zon.
    Veel plezier Jos en Anny

• 14 Mei 2012 - 19:51

Ben En Marion Breuer:

Hey Carin en Leo,
    Wat een super mooie foto's, we worden al een beetje jaloers op jullie vacantie!!!!!!!!
    We verheugen ons op het volgende verslag. Veel plezier verder, geniet ervan!!!